Bellabusar

Alla inlägg under juli 2013

Av Izabelle - 6 juli 2013 07:13

Hej! Vi har köpt en grön färg som heter Aloe vera den var fin jag älskade den färgen från början så sa jag
- Tänk om det är Aloe Vera
- Jag tror att det är den här, sa pappa
- Vi gick och kollade och jag hade rätt.


//BellaBusar

Av Izabelle - 3 juli 2013 08:21

Hej! idag ska jag få spela ett bra spel, kanske om min pappa har betalat det jag hoppas det för jag har inte fått spelat det på länge. Desutom så ska vi också måla färdigt mitt rum med vitt färg sen blir det grön. Jag längtar verkligen tills sängen ska göras, för min pappa ska göra den själv och det kanske blir lite tokigt så jag längtar som bara den.     

                                                  
                                                  
                                               

                                                  
                                                  
                                            //BellaBusar

Av Izabelle - 1 juli 2013 08:25

Hej! Idag så ska vi börja slippa väggarna i mitt rum, sen så blir det målning som gäller. Vi målar det med vit från början i hemma rummet, sen så blir det grön färg på tre och en vägg med tapet. Sen så är det äntligen daks att möblera och då kommer instruktioner som jag älskar att använda men det blir det nog en annan.

Presentation


Jag är en konståkningsintresserad tjej på 12 år
som också gillar att läsa.

Kontakt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag byta utseende på bloggen?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Skriv gärna i min gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Mina länkar

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards