Bellabusar

Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

vilken sorts blogg ska jag ha

Av Izabelle - 6 juni 2014 20:47

Hej förlåt för att jag inte vart inne men jag orkar inte berätta varför för det är det jag alltid gör så nu undrar jag om ni kunnde vara snälla och berätta vilken sorts blogg jag ska ha, ni behöver inte berätta för mig men jag vill jätte gärna veta det. Ni kanske tycker att det blir lite tjatit men nu har jag inget annat att skriva om så här kommer det vanliga.

 

Jag har inte gjort så mycket speciellt utom att jag har haft friidrotts dag och jag kom 2:a på 400 m så jag kommer att få stå på scenen och få 2 medaljer eftersom jag kom 3:a på smedbylunken så blir det 2 stycken.

Jag har även skolavslutning på torsdag veckan som kommer så jag är lite nervös eftersom jag och min klass ska sjunga och vi kommer att skämma ut oss då eftersom vissa bara löjlar sig när vi repar.

 

På sändag nästa vecka så kommer jag att åka till RHODOS ! ! ! äntligen jag har längtat i ett helt år och snart är det dags ÄNTLIGEN tänk er att få ligga i en solstol och bli brun

det kommer att bli en trevligt att få gå upp klockan 4 på morgonen (jag är faktist inte ironisk) jag älskar att gå upp tidigt utan att man får skäl för att man stör andra på morgonen.

Jag kommer att få packa min resväska dan innan.

 

       

        Dagens fråga : Gillar du att åka på semseter varje år?

 

                                                                                                   //Bellabusar 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle - 3 augusti 2014 08:20

Hej Godmorgon och en förskräcklig natt ... det har iallafall vart en ja förskräcklig natt här, först kom det lite oska och sen så började det blixtra och ja min mamma kom inspringande för hon gillar inte oska, hon tryckte in min pappa jätte mycket....

Av Izabelle - 2 augusti 2014 09:16

Hej jag har inte vart inne och skrivit för jag har inget att skriva, men jag har en fråga ska jag skriva som en dagbok? skriv en kommentar. Jag har fåtte en massa härliga brevvänner och mailvänner jag tror att det är ca 4-5. Just nu så lyssnar jag ...

Av Izabelle - 12 juli 2014 19:19

Hej jag ber om ursäkt för att jag inte vart inne på länge men mycket har hänt, just nu behöver jag hjälp med att hitta The other woman med svenskt text på en grattis sajt. Jag har nyss vart hos min mormor och där för vi mest bara potatis så nu äter j...

Av Izabelle - 30 maj 2014 19:03

Hej jag ber om ursäkt för att jag inte har vart inne på några dagar. Jag har lång helg just nu och det känns jätte skönt, men jag är lite sjuk också så det är inte så skönt som det skulle ha varit, det regnade idag :( jag som hoppades på fint väder m...

Av Izabelle - 26 maj 2014 07:39

Hej min mamma sa imorse att det var skola och jag blev liksom så här what no, men jag är fortfarande vid medvetande efter de andra skoldagarna så jag fick gå upp och fixa mig men frågan är om jag kommer i tid till idrotten för att ingen släper in oss...

Presentation


Jag är en konståkningsintresserad tjej på 12 år
som också gillar att läsa.

Kontakt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag byta utseende på bloggen?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Skriv gärna i min gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Mina länkar

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards