Bellabusar

Direktlänk till inlägg 22 maj 2014

Hej

Av Izabelle - 22 maj 2014 07:15

Hej idag så skriver jag  lite nu för jag har tråkigt, hm vad ska man skriva ... gillar ni att lyssna på musik jag vill gärna veta men ni behöver inte svara (undrar bara). Jag gillar att lyssna på musik mina favorit låtar är Titanium, The monster, #selfie, Addicted to you och Little white lies. Jag gillar också att vara ute i naturen gör ni (bara undrar), ni behöver inte svara på de här frågorna som kommer på min blogg !

 

 

                                                                           //Bellabusar

 
 
Mamma A-M

Mamma A-M

26 maj 2014 20:31

Jag lyssnade mer på musik förut än nu, men det beror på att på mitt jobb så är det ganska hög volym hela dagarna och då orkar inte jag med mer högt ljud. Öronen och huvudet är mätt på ljud!

http://www.jozebelle.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle - 3 augusti 2014 08:20

Hej Godmorgon och en förskräcklig natt ... det har iallafall vart en ja förskräcklig natt här, först kom det lite oska och sen så började det blixtra och ja min mamma kom inspringande för hon gillar inte oska, hon tryckte in min pappa jätte mycket....

Av Izabelle - 2 augusti 2014 09:16

Hej jag har inte vart inne och skrivit för jag har inget att skriva, men jag har en fråga ska jag skriva som en dagbok? skriv en kommentar. Jag har fåtte en massa härliga brevvänner och mailvänner jag tror att det är ca 4-5. Just nu så lyssnar jag ...

Av Izabelle - 12 juli 2014 19:19

Hej jag ber om ursäkt för att jag inte vart inne på länge men mycket har hänt, just nu behöver jag hjälp med att hitta The other woman med svenskt text på en grattis sajt. Jag har nyss vart hos min mormor och där för vi mest bara potatis så nu äter j...

Av Izabelle - 6 juni 2014 20:47

Hej förlåt för att jag inte vart inne men jag orkar inte berätta varför för det är det jag alltid gör så nu undrar jag om ni kunnde vara snälla och berätta vilken sorts blogg jag ska ha, ni behöver inte berätta för mig men jag vill jätte gärna veta d...

Av Izabelle - 30 maj 2014 19:03

Hej jag ber om ursäkt för att jag inte har vart inne på några dagar. Jag har lång helg just nu och det känns jätte skönt, men jag är lite sjuk också så det är inte så skönt som det skulle ha varit, det regnade idag :( jag som hoppades på fint väder m...

Presentation


Jag är en konståkningsintresserad tjej på 12 år
som också gillar att läsa.

Kontakt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag byta utseende på bloggen?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Skriv gärna i min gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Mina länkar

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards