Bellabusar

Alla inlägg under januari 2014

Av Izabelle - 18 januari 2014 09:11

Hej idag har jag träning så det blev inte någon sovmorgon? men jag får säkert en bra dag ändå. Gillar ni snön? skriv en kommentar. Jag har haft en bra vecka inte så mycket läxor..... Em jo rätt så mycket läxor. Jag minns inte vilken dag snön kom minns ni, iallafall så har jag inte fått en enda snöboll på mig den här veckan, jag tror det är ett rekord för mig? jag brukar alltid få en snöboll på mig när det är snö och det kan vara av vem som helst!!!?

Det har slutat snöa nu men vi har ingen skott sak så vi kan inte skotta bort våran snö? hoppas ni kan göra det. Vi har inte hunnit taket bort våra cyklar än men det blir nog av ....... Eller inte, men de stör inte mig så det är ingen brådska med det.

Av Izabelle - 17 januari 2014 07:33

Hej mina läsare jag hoppas att eran fredags morgon är bättre än min den gick till så här


vaknar av att mobilen låter och får ett sms

-hej

jag svarar 

-hej


sen klär jag på mig och ska sätta i örhängen då tror jag att mina hål har växt igen så jag blir så sur på mamma att jag gick in och väkte henne med en lite dålig atityd så hon vaknar på fel sida sen så brövar jag med ett par andra örhängen och de fungerade.

Jag går ner tittar på tv sen ska jag göra läxan men jag hittar inte väskan för den är hos min kompis så nu måste jag förklara för fröken varför jag inte gjort den och hon kommer säkert bli sur på mig och några andra för vi är inte så bra på att lämna in läxorna.


Det var min morgon och som sagt hoppas eran är bättre och ha en bra fredags kväll!!!


                                                                                                              //Bellabusar :)

Presentation


Jag är en konståkningsintresserad tjej på 12 år
som också gillar att läsa.

Kontakt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag byta utseende på bloggen?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Skriv gärna i min gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Mina länkar

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards