Bellabusar

Alla inlägg under februari 2014

Av Izabelle - 25 februari 2014 23:26

Jag har fått en engen mini dator och jag är jätte glad över den för nu kan jag vara på mitt nya rum mer, dataorn har gjort så alla i familjen alltid har nåt att göra, för ibland sitter nån där utan att ha nåt att göra och det brukar oftast bli jag   *suck* , ja men nu har vi ju en till dator så det är tre datorer i huset och en tv så alla har nåt att göra för vi är bara fyra människor i huset. Jag har också gjort testat igår, från början var det pirigt och jag var ledsen över att vi kom försent så jag tänkte inte ta med mig skridskorna in men min mamma tvingade mig, tack mammsen, men efter ett tag så vart det bättre jag lungnade ner mig och lyckades med två tester jippi!. Idag var jag på gunnes gård det var ganska kul, vi hade en guidad tur med en tjej som hette Anna-Karin tror jag hon var ganska duktig hon lärde oss en massa saker från gravar till garn. Nu måste jag sova och föresten min lilla syster mår inte så bra så jag tycker extra synd om henne för hon har magsjukan  .


                                                                                                                                                     //BellaBusar

Presentation


Jag är en konståkningsintresserad tjej på 12 år
som också gillar att läsa.

Kontakt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag byta utseende på bloggen?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Skriv gärna i min gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Mina länkar

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards