Bellabusar

Alla inlägg under maj 2014

Av Izabelle - 14 maj 2014 15:15

Är ni trötta på de som kommer och säger ta upp hund bajset det är jag för vi har tjej hundar och de bajsar och kissar på samma sätt så det är lite jobbigt att de måste kommentera när de bara kissar, och när man har sagt att de bara kissade så svarar de är du säker. Det är väl klart man är säker annars tar man väl upp det, ller är det bara jag som tycker det !

 

                                                                                                               //Bellabusar

Av Izabelle - 14 maj 2014 09:00

Hejsan. Jag kan berätta att det är kul att ha en brevvän, för man har nånting att se fram emot och man har någon att prata med när man har tråkigt. Man kan också bli vännere via sms då kan man också ha någon att prata med, efter ett tag när man har pratat lite så kan man börja prata i telefon med varandra och sen kan man börja ses på riktigt, men glöm inte man ska vara sig själv. Min kompis hon har en vän som hon har fått via ett sms och de är bästa vänner nu och de är jätte lika varandra.

Jag har gympa idag igen men idag så låser våran lärare nog upp direkt, för att vi har klagat så mycket på de under alla miljoner veckor. Det var äklig mat igår i skolan ni kanske inte tycker den är äklig men det gör jag, det var pitt i panna, och en av mina kompisar sa att jag satt fast som ett skämt och alla kom och frågade hur jag satt fast haha och deras miner aså det var jätte kul!


PS! dagens frågor: har du en brevvän?

                            vill du ha en brevvän?

Hej

Av Izabelle - 13 maj 2014 07:47

Hej! idag tror jag helt säkert att det kommer vara något äkligt i skolan eftersom det var gott igår, jag tror det blir fisk idag som vanligt alltså. En av våra lärare skriker varenda dag, även fast vi inte änns har gjort något så skriker hon på oss så man kan nästan inte änns stå brevid henne under den dan. 

 

     Dagens fråga: Skriker era lärare ofta ?

       svara i en kommentar gärna!

 

På våran NO så bygger vi bilar och våran bil är sönder p.g.a städerskorna så vi måste bygga om den, men vi orkar inte. 

Jag ska på en fritidsgård efter, där brukar vi pyssla eller göra oclika grejer t.ex grilla och sådana grejer. Mina converse behöver tvättas eftersm jag har trampat i nånting som stinker så nu måste jag ha andra skor och det är väldigt irriterande i såna här väder (molnigt och regningt).  Nu måste ja gå annars kommer jag försent till skolan eftersom vi börjar kvart över åtta!!!

Av Izabelle - 12 maj 2014 18:57

Jag vill gärna att ni ska ska skriva kommentarer och rösta på grejer, eller fråga nånting.


Hej, på gympan så kom våran fröken och låste upp nästan 1 minut innan vi skulle börja så jag och alla i min klass kom försent p.g.a våran lärare, vi körde innebandy på gympan och det var tråkigt när vi körde en massa övingar men när vi körde match så var det roligt att se allas miner när de körde seriöst medans jag hade kul. Maten idag var jätte god det var kyckling köttbullar med ris och vitlöksås, jag åt 10 stycken köttbullar. 

Jag har haft ont i vänstra delen av höften hela dagen, jag tror jag har sträckt en muskel och det gör verkligen ont när jag böjer mig!

Av Izabelle - 12 maj 2014 07:39

Hej idag är det skola och jag vill inte riktigt gå men det är nog för att jag fortfarande är trött. Jag har gympa nu på morgonen och vi brukar inte komma in i omklädningsrummet förren gympan har börjat, för ingen fröken låser upp i rätt tid. Det äör lite irriterande att få byta om i hastigheten speed. Vi kommer säkert inte få nån god mat i skolan heller (det brukar inte vara god mat) så jag och mina kompisar kommer få gå hungriga under skoldagen, vi brukar äta fisk, gryta, kyckling.


                                                                                                          //BellaBusar

Av Izabelle - 11 maj 2014 20:18

Hej jag har lite tråkigt så jag gjorde ett till inlägg. Jag har vart hos min farmor och farfar och åt kycklingpaj det var


gott. Vi såg även på en tecknad film som hette "bland älvor och troll" den är okej men inte jätte bra. Det är skola imorgon och jag känner mig trött   

Av Izabelle - 11 maj 2014 09:32


Här är resultatet i eurovision.


  1. Österike med 290 poäng                 
  2. Nederländerna med 238 poäng
  3. Sverige med 218 poäng
  4. Armenien med 174 poäng
  5. Ungern med 143 poäng
  6. Ukraina med 113 poäng
  7. Ryssland med 89 poäng
  8. Norge med 88 poäng
  9. Danmark med 74 poäng
  10. Spanien med 74 poäng
  11. Finland med 72 poäng
  12. Rumänien med 72 poäng
  13. Schweiz med 64 poäng
  14. Polen med 62 poäng
  15. Island med 58 poäng
  16. Vitryssland med 43 poäng
  17. Storbritanien med 40 poäng
  18. Tyskland med 39 poäng
  19. Montenegro med 37 poäng
  20. Grekland med 35 poäng
  21. Italien med 33 poäng
  22. Azerbajdzjan med 33 poäng
  23. Malta med 32 poäng
  24. San Marino med 14 poäng
  25. Slovenien med 9 poäng
  26. Frankrike med 2 poäng

Sverige fick en väldigt bra plats i år jämfört med var vi kom förra året ( plats 14 ).

Jag hejade på Ungern i år också och de kom på plats 5.



Presentation


Jag är en konståkningsintresserad tjej på 12 år
som också gillar att läsa.

Kontakt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag byta utseende på bloggen?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Skriv gärna i min gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Mina länkar

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS

Foton


Ovido - Quiz & Flashcards